Praktiniai filialo "Vilniaus geležinkelių infrastruktūra"

pagalbinio traukinio mokymai

Likviduojant eismo įvykių padarinius vienas sudėtingiausių dalykų - pakelti nuo bėgių nuriedėjusius riedmenis, Pasak Geležinkelių infrastruktūros direkcijos vyriausiojo saugos inspektoriaus Antano Ravdanavičiaus, tokiais atvejais ypač svarbu sutelktas komandinis darbas, tarpusavio sąveika, praktiniai įgūdžiai, sklandus vadovavimas.

Pabradės geležinkelio stotyje 2016 m. rugsėjo 15 d. vykusių bendrovės filialo "Vilniaus geležinkelių infrastruktūra" pagalbinio traukinio darbuotojų praktinių mokymų tikslas buvo tobulinti sąveiką likviduojant eismo įvykius, sklandus vadovavimas.

Pagal planą pirmiausia pagalbinio traukinio kranas KRC-1600 ant bėgių kėlė neva, nuriedėjusią cisterną su pavojinguoju kroviniu. Pagalbinio traukinio darbuotojai apžiūrėjo cisterną, nustatė pažeistas vietas, kurias reikia užsandarinti. Buvo imituojama, kaip cisterna vėsinama - ant jos purkštas vanduo, o pasitelkus teršalų surinkimo automobilį imituota, kaip surenkami teršalai. Tuo pačiu metu kranas KRC-1600 buvo rengiamas kelti cisterną - po juo padėti ratstabdžiai, parišti cisternos vežimėliai ir t.t.

Kranas KRC-1600 (traukinio sudėtyje) sveria 180 t., o su kontrasvoriais - 190 t. Jo keliamoji galia su atramomis - 160 t., be atramų - 125 t. Tuščia cisterna sveria 60 t. Pabradėje vykusių praktinių mokymų metu ji ant bėgių buvo pakelta sklandžiai, pakėlimas truko apie valandą.

Mokymų dalyviai taip pat stebėjo, kaip pakeliamas 138 t. sveriantis lokomotyvas Siemens ER20 CF. Bendrovės filialo "Vilniaus geležinkelių infrastruktūra" Pagalbinio traukinio darbuotojai ir su šia užduotimi susidorojo be priekaištų.

Mokymus stebėję bendrovės vadovai ir geležinkelių specialistai - L.Grinevičius, Vidaus administravimo ir saugos departamento direktorius, A.Janušaukas, vyriausiasis saugos inspektorius, bendrovės Kauno, Šiaulių, Klaipėdos geležinkelių infrastruktūros filialų pagalbinių traukinių vadovai, vyriausieji inžinieriai ir kt. - įsitikino vilniečių pagalbinio traukinio darbuotojų profesionalumu.

"Visų mūsų bendrovės pagalbinių traukinių darbuotojų veikla universali - reikalui esant jie sugebėtų ir gaisrą gesinti, ir perpumpuoti pavojinguosius krovinius, jau nekalbant apie nuo bėgių nuriedėjusių riedmenų pakėlimą. Taip pat reikia turėti galvoje, kad jie aktyviai dalyvauja bendrovės ūkinėje veikloje, kai pvz. Mockavos geležinkelio stotyje reikia nuo standartinės vėžės geležinkelio (1435 mm) ant plačiosios (1520 mm) perkelti naujus keleivinius traukinius Pesa 730 ML. Surengti praktinius mokymus, kuriuose dalyvautų visas pagalbinio traukinio kolektyvas, gana sudėtinga, todėl džiaugiamės, kad mums pavyko tai padaryti, juo labiau, kad visi bendrovės filialo "Vilniaus geležinkelių infrastruktūra" pagalbinio traukinio darbuotojai juose pasirodė nepriekaištingai", - sakė A.Ravdanavičius.

Tą patį tvirtino ir praktinius mokymus stebėjusią "Baltarusijos geležinkelių" delegacija, vadovaujama vyriausiojo revizoriaus Vladimiro Žuravskio. Kolegas labiausiai domino pagalbinio traukinio darbo technologija, pajėgumai ir galimybės likviduoti eismo įvykių padarinius. Šios žinios labai praverstų likviduojant eismo įvykių padarinius pasienio zonoje.

 

 

 

Atnaujinta 2017-04-09